Založ si blog

Prosím odborníkov na islam, prípadne moslimov, aby upokojili situáciu.

Keďže sa zdá, že proces islamizácie Európy, a teda aj Slovenska, je nezvratný, mňa a moju rodinu by preto potešilo a upokojilo zároveň, ak by mi odborníci na islam, prípadne samotní moslimovia odpovedali na zopár otázok. Mám rád svoju rodinu a aj svoj život a preto by som rád a v dostatočnom predstihu predišiel zbytočným budúcim  problémom. Som v tejto veci (zatiaľ) nezorientovaný, ale keďže viem, že raz (a nebude to zas až tak veľmi ďaleko v budúcnosti) si to sám v sebe a aj v záujme mojich blízkych budem musieť jednoznačne vyriešiť (keďže hlava na krku mi je milšia, ako pod nohami), s pokorou prosím, veľmi prosím, kto viete, odpovedzte mi:

Je pravdou, že islam nepovoľuje konzumáciu bravčoviny? Hm, ak áno, to je problém… Do trasľava upečený bôčik s hnedou a chrumkajúcou kožkou…čím sa to dá rovnocenne nahradiť? Budeme musieť na bravčovinu zabudnúť? Baraninu som už jedol, nemám s tým žiadny problém, ale nepamätám sa, aký bôčik má baran. Pečená bravčovina je jedna zo základných životných slastí, prosím Vás, nešlo by to dáko obísť? Aspoň s prechodným obdobím niekoľkých rokov?

Do akej miery je (resp. u nás bude) zakázaný alkohol? Definitívne zakázaný, ale sú tam nejaké možnosti? A čo mi hrozí, ak by som mal doma vypité? Šmyk, šmyk…? Veď slivovica, či jabĺčkovica, to sú predsa liečivá, prírodná medicína. Oddávna sú späté so Slovákmi, dodávajú telu energiu v manuálnej práci, pritom z nich nebolí hlava. To necháme tie slivky v budúcnosti pohniť na zemi? Pravý domáci lekvár je síce pravý domáci lekvár, ale slivovica je zasa slivovica…To zatvoríte všetky pálenice na Slovensku? Veď to bude predsa od Vás nepredstaviteľne kruté…Je mi z toho smutno…A ešte som si spomenul aj na voňavučkú marhuľovicu…Bože môj…

Čo je na tom pravdy, že ľudí inej viery než islam ponecháte na pokoji, pokiaľ Vám budú takíto ľudia platiť vyššie dane? O koľko budú tie dane vyššie? Je tam určite záruka, že sa im nič nestane, ak budú riadne platiť?  A ak sa tie dane zaplatia, budeme môcť požívať horeuvedenú bravčovinu a alkohol? A tí, čo sa cítia ako ateisti, aj pre nich bude možnosť vykúpiť si existenciu nejakou daňou? Lebo o tom som v médiách čítal, že práve v ich prípadoch je to jednoznačné…šmyk…Nepárate sa s nimi. Je to pravda?

Ako to bude v  prípadoch netradičnej sexuálnej orientácie? Chápem, nakoľko som to počul vo Vašich vyjadreniach na videách z internetu, že tí, čo budú chcieť po uliciach vykrikovať nahlas o svojich potrebách a právach, to nebudú mať v budúcnosti ružové. Teda, asi to budú mať skôr červené… Ale ľudia, ktorí sa správajú normálne a nemajú potrebu o svojej inakostnej orientácii presviedčať ostatných, tí predsa nič zlé nerobia. Mám medzi nimi niekoľko priateľov, trápilo by ma, ak by ste aj im ublížili. Čo mi k tomu viete povedať?

Otázku mnohoženstva neriešim. Majetok pre uživenie 3 či 5 žien nemám a taktiež neverím, že by som to dokázal ukočírovať. Jedna čihí, druhá hota, asi by mi praskla hlava od tej zvady a kriku. Ale zasa pozor, veď to sa musím pozastaviť nad tým, že by to boli už zrejme určite iné ženy, síce naše, Slovenky, ale umravnené, krotké a poslušné v duchu pravej islamskej viery…Takže nič z toho, čo by predvádzali teraz a v našej spoločnosti, v budúcej spoločnosti si žiadna z nich netrúfne…Ukameňovať sa predsa žiadna nedá kvôli hlúposti, že by ma neposlúchala, či vykonala nejaký iný rozmar, priečiaci sa dobrým mravom. Dopredu však vyhlasujem, že by som do žiadnej počas kameňovania ani jeden kameň nehodil. Naozaj. Radšej sa otočím, aby som na to nevidel…No ale pokiaľ si to budú vyžadovať Vaše dobré mravy a obyčaje, čo ja viem, ak si myslíte, že je to verejným prejavom viery, tak neviem, tak možno aj áno…

Praktizujem nejaké koníčky a tiež mám veľa práce okolo domu a neviem si predstaviť, že by som mal nosiť miesto nohavíc nejaký dlhý šat, siahajúci pod kolená. Považujem to za obmedzujúce v pohybe. Videl som na rôznych videách, že nohaviciam sa nevyhýbate, ale rád by som bol, keby som poznal pravidlá. Budem môcť a za akých podmienok v novej spoločnosti nosiť klasické nohavice? Krátke nohavice asi povolené nebudú, ale o tie mi ani tak nejde, potrebujem súhlas na montérky a pevne pracovné nohavice. Som viac človek práce, než leňošenia. Taktiež ma zaujíma otázka ženských sukní. Budú ešte povolené a ak áno, do akej dĺžky? Alebo bude manželka musieť nosiť to dlhé čierne niečo? Aj v lete? A budem vôbec s ňou môcť chodiť na plaváreň? Budú existovať nejaké súčasné plavky? Lebo ak nie, v čom sa bude dať v bazéne plávať? Plávanie potrebujeme obaja, ja aj žena, zo zdravotných dôvodov. A budú vôbec ešte povolené spoločné zmiešané plavárne? Aspoň teda tu v európskych zemiach? Aspoň načas, kým si zvykneme?

Brada, ach jaj…zostaršuje človeka. Bude brada povinná? Bude sa dať aj trochu upraviť a ak áno, aká bude minimálna povolená dĺžka chlpov? A aké budú tresty, ak by niekto bradu nenosil? Opäť hovorím, že na niektorých videách som Vás niektorých videl aj bez brady, ale prevažne sa mi spájate s povinnosťou bradu nosiť. Hlavne keď Vás vidím v televízii, keď sa prihovárate k zabitiu nás všetkých, ktorí neveria v pravú vieru. Dá sa prípadná bezbradosť  riešiť nejakou daňou za neholenie, alebo bude za neholenie iba fyzický trest, zbičovanie? Alebo snáď niečo horšie? A ak budem trvalo bez brady, bude sa bičovanie opakovať a ako často? Lebo to sa nebude dať vydržať dlho…

Ako je to, resp. ako to bude u nás so systémom vlády? Vraj nemáte nejakú centrálnu autoritu, ale rozhoduje v každej danej oblasti nejaký duchovný. Aké veľké budú tie oblasti, niečo ako okresy, alebo každá obec bude mať svojho duchovného a teda aj vládcu, alebo to bude rada starších, prípadne rada duchovných? Môže sa stať, že v jednej oblasti budú platiť iné pravidlá, ako v susednej oblasti? Predpokladám, že sa bude vychádzať v prvom rade  z pravidiel koránu. A potom teda z pravidiel, ktoré stanový miestny duchovný vodca. Alebo je to inak?

Ak by som sa stal moslimom, budem sa musieť pravidelne viackrát za deň modliť. Bude mi to zamestnávateľ tolerovať? Ach, je pravda, že v tej dobe bude asi aj on už moslim, takže túto otázku som si zodpovedal sám. Ale napríklad kapitánom lietadla asi v čase modlitieb zrejme nebudem môcť byť. A ak áno, kto bude v čase modlitieb pilotovať lietadlo? Ako je toto vo Vašej spoločnosti riešené? Nielen v tej doprave, ale napríklad aj pri operačnom stole? Hádam sa v tom čase od stola s rozoperovaným človekom neodchádza? Všakže nie? Pýtam sa len preto, lebo nemocnica je mojím častým prechodným domovom a chcem vedieť, či si mám potom v budúcnosti pred jej návštevou radšej napísať už aj závet. Viete, rád mám veci na poriadku.

Čo sa týka bezpečnosti a verejného poriadku, počul som, že na to sa u moslimov veľmi dbá. Je pravdou, že budeme môcť aj v noci prejsť bezpečne cez mestský park? Alebo budeme môcť púšťať deti von sa hrať? Ak je to pravda, tak s tým systémom potom súhlasím a plne to budem podporovať. Viem, že Vaše tresty sú z pohľadu nás, Európanov, trochu kruté, ale zasa, kto nekradne, ruka sa mu neodsekne. Takže stačí tak málo, aby človek nemusel potrebovať pomoc pri kŕmení a osobnej hygiene – nekradnúť. Dúfam ale, že pri trestoch sa bude používať rovnaký meter, nemýlim sa? Na chudobných, ale aj na bohatých. Hlavne tí druhí sú v dnešných časoch tu u nás akísi rovnejší než tí prví a práve kvôli nim máme pocit, že tu vládne bezprávie a bezzákonnosť a že pravdu má vždy iba ten, kto má peniaze… A aké budú tresty za zabitie, či za olúpenie staršieho človeka? Určite to nebude 2 roky podmienečne s tým, že skutok sa nestal tak, ako sa stal. Však sa nemýlim? Páni, klobúk dole, začínam mať pocit, že na toto sme v podvedomí čakali…Len sa nesmieme báť priznať si to… Asi oželiem aj tú bravčovinu a slivovicu…Hm, asi som škodoradostný, koľkíže to budú potrebovať opatrovateľky…hm…? Ešte otázka: Ako bude potrestaný človek, ktorý nevyplatí mzdu zamestnancom, alebo živnostníkom, ktorí pre neho a jeho firmu pracovali? Ejha…keď sa zamyslím, už teraz mi ho je ľúto…Ale, čo tam po ňom…Veď okrem Európy budú ešte nejaký čas existovať aj dajaké Vami neosídlené ostrovy v Atlantiku, takíto ľudia sa začas premotkajú aj tam. Myslím, vážení priatelia, že po tejto stránke to budete mať hlavne tu u nás na Slovensku s presadzovaním Vašich zákonov veľmi jednoduché. Ľudia Vás podporia.

Ako bude fungovať sociálny systém? Bude vôbec nejaký? Dôchodky? Tu u nás máme pocit z médií, že v Arábii, pokiaľ práve nerobíte terorizmus, iba posedávate po uliciach, fajčíte a pijete kávu. Rád by som to takto na dôchodku aj ja robil. Ale tu u nás ropu nemáme, takže kto to bude a hlavne z čoho všetko toto platiť? Tí, čo pravú vieru od Vás neprijmú? Ejha…paráda…nie zlý nápad… Čím viac nad  tým rozmýšľam, tým viac sa mi to začína páčiť… Už mi je to jasné. Už viem, čo urobím. Idem si kúpiť korán a začnem ho študovať. A postupne presvedčím aj rodinu. Čím viac ľudí, neveriacich v pravú vieru a samozrejme z toho dôvodu riadne vysoko zdanených bude pracovať, tým lepšie sa budeme mať my ostatní…Len sa treba poponáhľať konvertovať na Vašu vieru, aby som to stihol, kým nezavediete kvóty na konvertovanie.

Možno ma v budúcnosti napadnú aj iné otázky, ak dovolíte, rad by som Vám ich potom predložil. Vaše odpovede totiž pomôžu upokojiť hystériu, ktorá tu v súčasnosti vzniká v súvislosti s Vaším masívnym príchodom do Európy a určite napomôžu k tomu, aby sme Vás tu u nás, na Slovensku, očakávali naplnení radostnou nádejou a nadšeným vzrušením v srdci… Zatiaľ teda ďakujem za odpovede.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2329x
Priemerná čítanosť článkov: 2329x

Autor blogu

Kategórie

Archív